🤝 La co-création au coeur de la conception de nos espaces de pro-working @wellioprowork ! Nos équipes s’entourent des meilleurs partenaires pour offrir à nos clients des espaces de travail adaptés et sur-mesure. Parcours client, usages, design des lieux… rien n’est laissé aux hasard 😉 🙌 Merci à @colliers.france,@studiosarchitecture_paris, @saguezpartners, @cocorico_paris ... et à l’ensemble de nos partenaires ! #Immobilier #Proworking #Bureaux

#FridayGallery 🎨 The Paris Porte de Vincennes @meininger_hotels brings art into its lobby! "Parure Infinie" by @jules_levasseur_design, Plasticien and Designer, adorn one of the walls on the hotel's ground floor and makes it unique! The art work is made up of various custom-made pieces and assembled on site 👏 📸 @olivierouadah l 🤝 @unimmeubleuneoeuvre #art #realestate #hotel #hoteldesign #hotelparis #hotelmeininger

🇮🇹 Let's continue to meet our Italian collaborators in Rome! 💬 This week it's Domenico Paolo Allegrini, Documents and Data Management, who tells us about his job and his Covivio adventure! 👆 #wearecovivio #realestate #engineering