⚡️ NEWS! @wellioprowork Milan Duomo, our second proworking site in Milan, has opened its doors! 🤗 What makes Wellio Milan Duomo so unique? 👩‍💻 5,000 m² of flexible spaces with 500 customizable workstations 👌 Premium design and services, inspired by hotels standards ✍️ A unique style inspired by the architectural surroundings of the city center 😍 And a rooftop of 500 m² overlooking the #Duomo and the roofs of the historic center ✍️ @dwa_design_studio #proworking #workplace #office #officedesign #architecture #design #realestate #milan #duomo

👀 Meet our people ! 💬 Meeting with Stefania Beciani, Documents and Data Management in our italian team. Her job, her responsibilities, the advantages of her role? She tells us everything! Discover her testimony 👇 #wearecovivio #Engineering #RealEstate

🙌 Our LOFT Berlin project, currently in progress of renovation has achieved @wiredscore Gold certification: with this certificate, WiredScore GmbH confirms the digital connectivity of the building. LOFT Berlin will combine new work, innovation and technology with historic industrial architecture. The WiredScore certification is further proof of the project's contemporary concept. #realestate #office #workplace #workplacedesign #officedesign #design #architecture #connectivity #wiredscorecertified #berlin

🏃 À vos marques, prêts, partez !! Vertigo, la 1ère course verticale et solidaire de France, fait cette année son grand retour ! Pour la première fois, c’est au sein de notre tour CB21 @parisladefense que les participants relèveront ce challenge le 12 mai prochain ! 188 mètres, 42 étages, 977 marches, à gravir seul ou avec votre entreprise ! En participant à l’événement, profitez aussi d’un afterwork festif organisé sur le village Vertigo avec bar solidaire, DJ set, activités sportives et bien-être et espaces de networking ! Un événement 100% solidaire pour promouvoir l’éducation par le sport organisé par @play.international en partenariat avec Paris La Défense. Alors, partants pour ce défi sportif atypique? 😍 #immobilier #parisladéfense #vertigo #courseapied #course